گفتگو با آقای حامد علی بابایی دانشجوی رشته کارشناسی ارشد مدیریت

لطفا خودتان را معرفی کنید.

بنام خدا. حامد علی بابایی هستم دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی.ali babaii

هدف شما از انتخاب دانشگاه غزالی چه بود ؟

هر موقعیت جدید مستلزم همت است.

مهم نیست در کجای این عالم ایستاده ایم ، مهم اینست که در چه راستایی گام بر می داریم.(هولمز)

من زمانی در مقطع کاردانی بودم در یک رشته ای مشغول به تحصیل بودم که اصلا بازار کار جالبی نداشت و به این نتیجه رسیدم که تغییر رشته دهم و به ضرب المثل ˮجلوی ضرر را هر وقت بگیری منفعت است ˮ رسیدم. و عمر خود را تلف کردم. یک جهشی در من به وجود آمد و تحقیق کردم که باید تغییر رشته دهم و به این نتیجه رسیدم که رشته مدیریت یک رشته کامل و میان رشته ای است و تجربه ای از همه رشته ها را دارد و بازار کاری عالی مخصوصا در ارگان و سازمان های دولتی دارد. بعد از انتخاب رشته بفکر انتخاب بهترین دانشگاه افتادم که هم موقعیت و هم رتبه علمی بالا داشته و هچنین سرشناس نیز باشد. بهترین انتخاب من دانشگاه غزالی بود که با موقعیت ساختمانی عالی و امکانات و تجهیزات و محیط خوب برای ادامه تحصیل و علی الخصوص یکی از عواملی که باعث شد به انتخابم یقین داشته باشم ریاست و اساتید بسیار عالی که گلچین شده در ایران هستند و افراد بنام و مشهور و با سابقه و درجات علمی بالایی هستند. زمانی که شروع به تحصیل کردم و با درس خواندن و کارکردن با اساتید مختلف دانشگاه به تصمیم و انتخاب خودم مطمئن شدم. تجربه ادامه تحصیل من در دانشگاه غزالی این امکان را فراهم کرد که با اساتید آنجا که در سازمان هایی مختلفی به آنجا مرتبط می شدند آشنا شوم و از این حیث خیلی برایم مفید واقع شد و علاقه ام به این رشته باعث شد که دوره کارشناسی و کارشناسی ارشدم را نیز در آن دانشگاه ادامه دادم.

من به این معتقدم که کلاس‌های درس، تنها موقعیت یادگیری نیست و این را آقایان دکتر یعقوبی و حبیبی با برگزاری کارگاه‌ها و کلاسهای آموزش های نرم افزار های مدیریتی و آماری، سخنرانی‌ها، راهنمایی های مفید، جلسات دفاع و هر موقعیت دیگری که امکان آشنایی با مفاهیم جدید و مرتبط با رشته را فراهم آوردند را قدردانی میکنم. واحد پژوهشی این دانشگاه نیز بسیار فعال بوده و نشریات و مقالات خیلی خوب و مطرحی منتشر نموده است.

دانشجویانی که در طی دوره ای مشغول به تحصیل می باشند با بار علمی فراوان فارغ التحصیل می شوند و در آخر با پایان نامه ها و مقالات و افتخارات خود از زحمات اساتید خود قدردانی می کنند.

در آخر از ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر نیکنام که با انتخاب بهترین امکانات و شرایط رفاهی و تحصیلی و امکانات علمی پژوهشی و همچنین انتخاب بهترین اساتید و مدیران گروه را که برای دانشجویان فراهم نموده کمال تشکر را دارم./

سپاس از شما

ما در اینجا گرد هم آمدیم تا بتوانیم با بهره گیری از امکانات موجود، راه دستیابی به آینده ای پربار را برای دانشجویان هموار نموده و موانع پیشرفت علمی و تحصیلی آنها را شناسایی و برطرف نماییم. دكتر منوچهر نيكنام

آخرین مطالب

چاپ دومین شماره از فصلنامه پژوهش های مدیریت

چاپ دومین شماره از فصلنام...

پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد و ب...

چاپ و انتشار اولين شماره از نشريه (( پژوهش های مديريت ))

چاپ و انتشار اولين شماره...

بدين وسيله به استحضار کليه اساتيد و دانشجويان عزي...

گالری تصاویر