پیام ریاست دانشگاه

آغار سال تحصيلي جديد و شروع دلنشين فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي را به جامعه دانشگاهي و دانشجويان عزيز دانشگاه غزالی و به خصوص دانشجويان گرامي جديد الورود كه براي نخستين بار به محيط مقدس دانشگاه گام نهاده اند صميمانه تبريك گفته و براي همگان از درگاه خداوند متعال موفقيت، بهروزي و سعادت را آرزومندم. امید است که با وجود شرایط ویژه ناشی از اپیدمی کرونا و آموزش مجازی، با تلاشی مضاعف و بیش از پیش در عرصه دانش و علم آموزی گام برداریم.

اساتید محترم و دانشجویان دانشگاه غزالی از اینکه این دانشگاه را برای تدریس و یا تحصیل انتخاب نموده اید بسیار سپاسگزارم،  به لطف خداوند و همکاری و همیاری اساتید محترم و اعضای محترم هیأت موُسس و کارشناسان این دانشگاه و همکاران بسیار خوب و برتلاش در وزارت علوم،تحقیقات و فناوری این دانشگاه با گامهایی بلند و با سرعت به سوی پیشرفت علمی میباشد و پیرو منوبات امام بزرگوار که فرمودند: دانشگاه مبدأ تمام تحولات است و دانشگاه کارخانه آدم سازی است و مقام معظم رهبری نیز تأکید بر لزوم تقویت دانشگاهها و مراکز علمی در راستای تقویت اقتدار ملی و اقتدار علمی داشتند و فرمودند: « بایستی استعدادهای دانشجویان در جهت ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی شکوفا شود.»

 

 

در پايان با استعانت از خداوند متعال، براي كليه دانشجويان، اعضاي هيئت علمي و همه كاركنان دلسوز و تلاشگر دانشگاه غزالی ، آرزوي توفيق روزافزون در تمامي عرصه ها را خواستارم.
 
                                                   دكتر منوچهر نیکنام
                                                   سرپرست دانشگاه غزالی

ما در اینجا گرد هم آمدیم تا بتوانیم با بهره گیری از امکانات موجود، راه دستیابی به آینده ای پربار را برای دانشجویان هموار نموده و موانع پیشرفت علمی و تحصیلی آنها را شناسایی و برطرف نماییم. دكتر منوچهر نيكنام

آخرین مطالب

چاپ دومین شماره از فصلنامه پژوهش های مدیریت

چاپ دومین شماره از فصلنام...

پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد و ب...

چاپ و انتشار اولين شماره از نشريه (( پژوهش های مديريت ))

چاپ و انتشار اولين شماره...

بدين وسيله به استحضار کليه اساتيد و دانشجويان عزي...

گالری تصاویر